بهار نارنج

مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

بهار نارنج

مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

بهار نارنج وبلاگی برای فرهنگیان وبلاگ نویس استان فارس است.فرهنگیان وبلاگ نویس در صورت تمایل به همکاری، وبلاگ خود را به ما معرفی و یا با گذاشتن کامنت رمز عبور مربوط به خود را دریافت کنید.ما خوشحال می شویم که شما به جمع ما بپیوندید.
sobheomid2008@yahoo.com

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است



نظر شما در مورد هدفون هایی شبیه به مداد چیست؟ اسپیکرهای کوچکی که آنها را در گوشتان فرو کنید و طوری به نظر بیاید که انگار یک مداد از وسط سر شما رد شده است! شرکت اسمارتی هدفون های جالبی برای مخاطبان خاص خودش معرف کرد که در کشورهای مختلف فروش خیره کننده ای برای آنها داشت!‌ این هدفون ها به شکل ابتدا و انتهای یک مداد است و وقتی آنها را در گوش خود می گذارید به نظر می آید که یک مداد از داخل گوش شما رد شده است.

منبع:نامه نیوز
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۵
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

وبلاگ "بهار نارنج، مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس" نوشت:


کلام رهبری: معلم، الگوی تمام عیار برای دانش آموزان




عزیزان من؛ معلمان و معلمات عزیز! در کلاس درس، نه فقط درسی که شما می دهید، بلکه نگاهی که می افکنید، اشاره ای که می کنید، لبخندی که می زنید، اخمی که به رو می آورید، حرکتی که انجام می دهید و لباسی که می پوشید، بر روی دانش آموز اثر می گذارد.

ما در مراجعه به خود اگر، عمیق ترین احساسات و عواطف و حالاتمان را ریشه یابی کنیم، در انتهای خط، یک معلم را مشاهده می کنیم.

 بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان1378/2/15

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۲
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

لباس فرم مدارس در جهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۵
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس
 

 در پی استقبال شما دانش آموزان مهلت ثبت نام در جشنواره تابش تا 10 اسفند ماه تمدید شد.


جشنواره تابش در سطح منطقه جنوب کشور در گرایش هوا فضا (گلایدر- چالش جاذبه(نجات تخم مرغ) - موشک آبی) در بین دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم برگزار می گردد.


تاریخ برگزاری مسابقات:

19 اسفندماه، زمان برگزاری مسابقات گلایدر

20 اسفندماه، زمان برگزاری مسابقات نجات تخم مرغ

21 اسفندماه، زمان برگزاری مسابقات موشک آبی


در صورت بروز هرگونه مشکل و سؤال با شماره تلفن 09177396973 تماس حاصل نمایید.


برای دریافت فرم ثبت نام، اطلاعات و آیین نامه کلیک کنید.

برای دریافت پوستر مسابقه کلیک کنید.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۹
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

محمد بارونی در وبلاگ "نامه ی مهر" طی یادداشتی به اهمیت یادگیری ماندگار و نقش موثر تمرین و تکرار در یادگیری ماندگار می پردازد.

اگر دوست دارید مطالب و پیام های دریافتی را فراموش نکنید بایستی مطالب را با تکنیک های مناسب، تکرار و مرور کنید. برخی دانشمندان حافظه انسان را 280 تریلیون بایت (هرتریلیون برابربا 10 به توان 18 است) محاسبه کرده اند. یعنی اینکه حافظه انسان نامحدود است. اما چرا با وجود این توانایی بالقوه ای که در وجود ما انسان ها وجود دارد، چرا ما مطالب را فراموش می کنم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۹
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

وبلاگ "بهارنارنج، مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس" نوشت:

مجموعه سخنان رهبر معظم انقلاب در موضوع؛ استکبار،مذاکره و آمریکا ارائه می گردد:


-       هرگاه آمریکایی ها به ما لبخند زدند و دعوت به مذاکره کردند، وقتی دقت کردیم دیدیم خنجری پشت سرشان پنهان کرده اند. روی خوش آمریکا تاکتیکی است که فقط بچه ها را فریب می دهد. مسئولین ما باید خیلی ساده لوح باشند یا غرق در هوی و هوس و دنبال زندگی راحت و همراه با عافیت باشند که بخواهند با دشمن بسازند و فریب آنها را بخورند.

 

-       ملتی که روحیه آزادی و ایستادگی از او صلب شد دیگر نمی تواند نیازمندی های خود را برطرف سازد . دستان او در برابر دشمن بالاست. ملت تسلیم شده در برابر استکبار تحقیر خواهد شد و دیگر قادر نیست موجودیت خود را به عنوان یک واحد مستقل سیاسی حفظ کند، در این حالت این جامعه بهترین طعمه برای استکبار جهت اصل شدن به اهداف شوم آنهاست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۰:۵۰
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۰
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس
برخی از رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی عربی، تصویری را منتشر کرده اند که معتقدند از کتاب ریاضی می باشد که نیروهای تروریست داعش در مناطق تحت سیطره در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۳
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

خیلی جالب است که بازتاب بعضی اتفاقات گاهی در ابعادی از زندگی روزمره نمود پیدا میکند که به آن فکر نمی کنیم. در برگه سؤالات امتحان ریاضی یک مدرسه برای طرح سؤال از حادثه منا استفاده شده است که در زیر می بینید:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۵
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس