بهار نارنج

مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

بهار نارنج

مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

بهار نارنج وبلاگی برای فرهنگیان وبلاگ نویس استان فارس است.فرهنگیان وبلاگ نویس در صورت تمایل به همکاری، وبلاگ خود را به ما معرفی و یا با گذاشتن کامنت رمز عبور مربوط به خود را دریافت کنید.ما خوشحال می شویم که شما به جمع ما بپیوندید.
sobheomid2008@yahoo.com


وبلاگ "بهار نارنج، مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس" نوشت:

حافظه ی بینایی به قدرت ذخیره اطلاعات از طریق چشم و نیز به توانایی بازخوانی آن اطلاعات به هنگام نیاز گفته می شود. ضعف حافظه بینایی در املا موجب می شود که دانش آموز نتواند شکل صحیح حروف و ترتیب و توالی آن در کلمات را متوجه شود، بی تردید در املا ضعیف خواهد بود.


برای افزایش حافظه بینایی می توان از بازی های گوناگون استفاده کرد زیرا همه بازی را دوست دارند و در ذهن بهتر نقش می بندد.

بازی هایی چون دومینوی کلمات، انواع پازل ها، مکعب ها و پیدا کردن تفاوت ها و شباهت ها از جمله بازی هایی هستند که می توانند در تقویت حافظه دیداری دانش آموزان موثر باشند. افزایش حافظه دیداری موجب تقویت سایر درس ها و مهارت نوشتن و هماهنگی بین چشم و دست می شود. این افزایش برای یادداشت کردن مطالب مهم به ویژه در سال های بالاتر می تواند مفید باشد. بیشتر مشاغلی که افراد تحصیل کرده در اجتماع دارند به صحیح و دقیق نوشتن نیاز دارد. اگر املای دانش آموزان تقویت شود می توانند به نتایج مهمی دست یابند.

تهیه کننده: نیلوفر یدالهی آموزگار کلاس دوم ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
بهار نارنج مرجع وبلاگی فرهنگیان فارس

املا

بینایی

حافظه بینایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی